استراتیژیه حمله با هوگ
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
استراتیژیه حمله با هوگ
نوشته شده در جمعه 5 تير 1394
بازدید : 203
نویسنده : Mehdi



300px-Troop-HogRiderاستراتژی حمله با  گرازسوار Hog Rider

   گرازسوار از جمله نیرهایی است که در ابتدا فقط ساختمان های دفاعی دشمن را هدف قرار می دهد و به وسیله اکسیر سیاه (Dark Elixir) ساخته می شود.

600px-Gallery_Hog_Rider2

   گرازسوار (hog rider) بدون توجه به سطح دیوار، می تواند از روی آن بپرد ولی نمی تواند راه را برای نیروهای دیگر باز کند. اگر می خواهید سربازانی را برای پشتیبانی از آنها استفاده کنید، حتما از دیوار شکن (Wall Breaker) استفاده کنید.

   برای حمله با گرازسوار  شما می توانید از همان روش حمله با باربارین (Barbarian) یعنی استفاده از تعدادی زیادی از آنها به صورت همزمان استفاده کنید زیرا استفاده از تعداد بالایی از hog rider ها بسیار کارآمد و موثر می باشد. فقط برای داشتن ارتشی از hog rider شما مقدار نسیتا بالایی دارک اکسیر می خواهید. مثلا برای ساخت ۳۰ عدد از آنها ۱۳۵۰ دارک اکسیر نیاز دارید.

   برای رها کردن گرازسوار ها در روستای دشمن ابتدا نیروهای داخل clan castle و در صورت توان hero ها را نابود کنید. سپس از طرفی حمله کنید که hog rider ها سریع به سلاح های سنگین دشمن مثل martar برسند و آنها را نابود کنند.

   از گرازسوار (hog rider) می توانند مانند غول (Giant) برای منحرف کردن ساختمان های دفاعی دشمن استفاده کرد. هم سلامتی مناسبی دارند و هم سرعت خوبی. برای مثال برای حملات ترکیبی که انجام می دهید چند hog rider را به عنوان طعمه همراه داشته باشید.

   در حملاتی که با ارتش hog rider انجام می دهید حتما از طلسم شفا دهنده (Healing Spell) استفاده کنید چون برای hog rider ها بسیار و به شدت موثر است.

   برای بیرون کشیدن و منحرف کردن نیروهای clan castle دشمن، بهترین گزینه استفاده از hog rider است. بطوریکه ۱ یا ۲ تا از آنها را






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: